"Талдықорған гуманитарлық-техникалық колледжі" МКҚК
0

Әдістемелік кабинет

   

Колледждің әдістемелік мәселесі:

Мамандар даярлауда педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру.

 

Мақсаты:

Білім беруді жаңғырту жағдайында әдістемелік қызметтің мазмұнын жаңарту және педагогикалық ұжымға болашақ құзырлы маманды қалыптастыру үшін педагогикалық дағдыларды жетілдіруде әдістемелік көмек көрсету.

Міндеттері:

  • білім үрдісіндегі оқу-әдістемелік кешендерін жасау мен жаңартуда оқытушыларға көмек көрсету;
  • жаңа технологиялар мен алдыңғы қатарлы әдістемелерді, озат педагогикалық іс- тәжірибе таратуды;
  • педагогтарға ашық сабақ, әдістемелік материалдарды дайындауда, инновациалық бағдарламалармен технологияларды оқып енгізуде әдістемелік кеңес беру;
  • педагогтардың біліктілігін көтеруді жоспарлау мен ұйымдастыру;
  • колледжде педагогикалық оқуларды, ғылыми-практикалық конференцияларды, семинарларды ұйымдастыру;
  • педагогтардың республикалық, облыстық, қалалық байқауларға, конференцияларға, семинарларға қатысуын ұйымдастыру;
  • колледждің ұжымының педагогикалық шеберлік шығармашылық байқауларды ұйымдастыру;
  • колледж жұмысының тиімділігін арттыруда ішкі құжаттар үлгісін жасау;
  • редакциялық баспасөз қызметін ұйымдастыру;
  • білім үрдісінің мазмұнын инновациялық кәсіби білімдік бағдарламалар арқылы және инновациялық педагогикалық технологиялар мен оқытудың әдістерін қолдана отырып жетілдіру;
  • педагогтар мен студенттердің әдістемелік, ғылыми-зерттеушілік жұмыстарын, шығармашылық қызметтерін дамыту;
  • педагогикалық ұжымның тәжірибелерін тарату мен жинақтау және оларды ұжым жұмысына енгізу;
  • педогог қызметкерлердің кәсіби құзіреттілігін көтеру жұмыстары;
  • білім беру үрдісіне модульдік-құзыреттілік тәсілді енгізу;
  • оқытудың дуальды жүйесін енгізу;
  • оқытушыларды сабақта және сабақтан тыс қызметінде құзыреттілік тәсілді пайдалануға оқыту бойынша  әдістемелік жұмысты  жобалау;
  • ПЦК шеңберінде колледж педагогтарының жұмысына әдістемелік жетекшілік ету;
  • әлеуметтік әріптестермен жұмысты ұйымдастыру;

 

   

 

2017-2018 оқу жылына ИПК сандық және сапалық көрсеткіштері

Оқытушылардың жалпы саны 48: олардың ішінде штаттық – 48 қызметкер. Жоғары білімді - 47 (98%). Жоғары санатты оқытушылардың саны - 14 (29%), бірінші санатты - 7 (15%), екінші санатты - 11 (23 %), санаты жоқ - 16 (33%) Соның ішінде педагогика ғылымдарының магистрі - 2, Е.Н.Саякупова, Г.Е.Макенова, математика магистрлері - Қанатқызы З, М.Жұман.

2018-2019 оқу жылына ИПК сандық және сапалық көрсеткіштері

Оқытушылардың жалпы саны- 49: штаттағы - 49. Жоғарғы білімді - 43(89%). Жоғары санатты  оқытушылардың саны - 15  (31%),  бірінші санатты - 7 (15%), екінші санатты – 11 (23%). Санаты жоқ - 15 (31%).  Соның ішінде математика білім магистрі – 1, педагогика ғылымының магистрі-1.

2019-2020 оқу жылына ИПК сандық және сапалық көрсеткіштері

Оқытушылардың жалпы саны- 48: штаттағы - 48. Жоғарғы білімді - 43(89%). Жоғары санатты  оқытушылардың саны - 15  (31%),  бірінші санатты – 6 (13%), екінші санатты – 9 (18%). Санаты жоқ -  18 (38%).  Соның ішінде математика білім магистрі – 1, педагогика ғылымының магистрі-1.

2020-2021 оқу жылына ИПК сандық және сапалық көрсеткіштері

Оқытушылардың жалпы саны- 48: штаттағы - 48. Жоғарғы білімді – 47 (97,9%). Жоғары санатты  оқытушылардың саны - 15  (31,2%),  бірінші санатты - 9 (18,8%), екінші санатты – 6 (12,5%). Санаты жоқ - 18 (37,5%).  Соның ішінде математика білім магистрі – 1, педагогика ғылымының магистрі-3, техника ғылымымның магистрі - 3. 

 

Білім  жетілдіру  курсынан біліктілігін  арттыру  көрсеткіші

 

Оқу жылы

2016-2017

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

Барлығы ИПК

43

48

49

48

48

Біліктілікті арттыру курстары өтті

20

27

32

10 

29